05.04 - 09.04 Тиждень російської мови та літератури


Тиждень цікавий розпочинається,
І горизонти знань відкриваються!
Світ дивовижний вас всіх вітає:
І тих, хто вдумливо книги читає,
І тих, хто прагне щодня розвиватись,
Красою й чарівністю слів милуватись.



План заходів на тиждень російської мови та літератури:

День 1.
2. Електронна енциклопедія "А.С.Пушкин. "Руслан и Людмила"
4. Соцопитування "Топ 7 кращих книг" за версією читачів
5. Фестиваль книжок "Сказки оживают"

День 2.
День 3.
2. Електронна енциклопедія "А.П.Чехов "Дама с собачкой"
3. Розв'язання ребусів "Отгадай, если сможешь"

День 4.
День 5.
3. Електронна енциклопедія "И.С.Тургенев "Му-му"
4. Лінгвістичні забави "Источник народной мудрости"

Тиждень розпочато:
День 1.
Перший день після весняних канікул зібрав усіх здобувачів освіти за шкільними партами, а педагогів за своєю улюбленою справою. Розпочався предметний тиждень російської мови та літератури, і на учнів чекали цікаві, сучасні та креативні завдання. Протягом дня всі охочі мали можливість самостійно або у супроводі online аудіогіда відвідати віртуальний музей-заповідник Олександра Сергійовича Пушкіна. Також на фліпчарті представлено електронну літературну енциклопедію. Сьогодні до ознайомлення запропонована книга О.С.Пушкіна "Руслан и Людмила". Відсканувавши QR-код можна не лише прочитати поему, а ще й ознайомитись їз біографією автора, переглянути відео або прослухати аудіоверсію цієї книги.
     
У холі школи розташувалась виставка книжок "Сказки оживают", а шкільними коридорами представлені учнівські ілюстрації до улюблених літературних творів.
     
Захопливе завдання на швидкість та кмітливість чекало на учнів цього дня - складання online пазлу "Культурное наследие." Діти із зацікавленістю виконували це, на перший погляд, легке завдання, надсилали скріншоти зібраних робіт, а вчителі-предметники у відсотковому співвідношенні визначили найактивніші класні колективи та найшвидших учнів у кожній віковій категорії. Серед учнів 7-х класів кращий результат у Карасіка Максима.
Діти долучилися до соцопитування, за результатами якого створено рейтинг "ТОР-7 кращих книг" за версією читачів.





Доволі насиченим видався перший день.
Слідкуйте за новинами предметного тижня.
 Попереду все найцікавіше!







День 2.
Великою несподіванкою для педагогів та учнів було переведення закладу освіти на дистанційну форму навчання, проте це на стало перешкодою для втілення всіх задумів предметного тижня. Цього дня одразу два віртуальні музеї запросили усіх охочих відвідати просторі зали. До перегляду запропоновані online екскурсії у супроводі аудіогіда до музею-садиби та державного музею Лева Миколайовича Толстого. Відтепер виставку малюнків "Волшебство на книжной полке" представлено в електронному варіанті.

Для перегляду натисніть на зображення
А родзинкою цього дня стало загальношкільне завдання "Художественные иллюзии". На освітньому порталі "НаУрок" були розміщені "Двовзори" (авторська назва картин-ілюзій з подвійним змістом) відомого українського художника Олега Шупляка. Завдання полягало у встановленні відповідності між картиною та прізвищем автора і назвою твору, зображеного на малюнку. 
     
     
Задяки згуртованій роботі нашого колективу, цього дня ми отримали максимально можливий бал.

День 3.
Цієї середи електронна енциклопедія ознайомила читачів із цікавими біографічними фактами Антона Павловича Чехова та його оповіданням "Дама с собачкой". Віртуальні тури музейними кімнатами знайшли своїх зацікавлених глядачів. Цього дня рекомендовано online екскурсію до мезея-заповідника М.О.Шолохова.
Протягом дня здобувачі освіти розв'язували хитрі тематичні ребуси. Здавалося б, така поширена ігрова форма знайома усім з дитинства, не мала б викликати стільки труднощів. Але каверзні ребуси не всім далися легко.
          
День 4.
Четвертий день предметного тижня запросив усіх ознайомитися із життям і творчістю відомого письменника Михайла Юрійовича Лермонтова. В електронній енциклопедії представлена його поема "Мцыри", а іртуальний музей-заповідник дистанційно прийняв цього дня чимало відвідувачів. 
          
Найулюбленішою ігровою формою в освітньому процесі серед молоді визнано квест. Тож вчителі-предметники розробили ряд цікавих та сучасних завдань і уміло поєднали їх у літературно-мовленнєвий online квест "Игры разума: быть умным модно".
          
Гра складалася із чотирьох захопливих завдань. Після виконання кожного з них гравці отримували слова-підказки, з яких у кінці шляху (за посиланням у віконці) складали крилатий вислів.

День 5.
Марафон віртуальних екскурсій завершили тури у музей-заповідник Івана Сергійовича Тургенєва та літературний мезей-заповідник "Абрамцево", а електронна енциклопедія цього дня ознайомила всіх охочих із оповіданням І.С.Тургенєва "Муму".
За бажанням цієї п'ятниці можна було пройти online тест "Який ти літературний герой?": наївна Аліса у Дивокраї, чи спраглий пригод Робінзон Крузо?
     
Заключного дня предметного тижня здобувачів освіти чекали лінгвістичні розваги "Источник народной мудрости". Завдання були розроблені для трьох вікових категорій. Наш клас працював із прислів'ями та приказками, розташовуючи слова в правильному порядку.

Напрочуд насиченим і різноманітним 
видався предметний тиждень. 
Щиро дякую всім за участь. 
Сподіваюсь, що завдання були цікавими та корисними.

Немає коментарів:

Дописати коментар